• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

Stabilisatiestang bevestigen zonder te boren

Lid geworden
26 nov 2019
Berichten
21
Waarderingsscore
0
Punten
1
Iemand tips om de stabilisatiestang van het doucheglas vast te zetten zonder te moeten boren?

Heb de handsproeierhouder van de douche begin deze week gelijmd met lijm van Parabond (glasheldere variant) maar zit precies nog wat leven in. Heb nu ook de zijkanten fijn opgespoten met zelfde lijm in de hoop dat dit beter hecht.

Nu wil ik echter de houder van de stabilisatiestang ook lijmen tegen de tegels maar als de houder van de handsproeier al niet 100% hecht met dit, zoek ik toch een alternatief voor de stabilisatiestang.

Iemand ervaring met Parabond 800, xtack van Tec7 of een andere oplossing ?

Ps: voor degene die zouden antwoorden om dit gewoon te boren: zijn tegels van 250 x 120 en maar 6 mm dik. Zou liefst hebben dat ik niet opnieuw moet beginnen met deze tegels. Dus als er een oplossing bestaat om dit te lijmen, verkies ik de lijm :)
 

stefan

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
10 mrt 2006
Berichten
29.898
Waarderingsscore
2.465
Punten
113
Boren met een kernboor met diamant 6 of 8 mm
of laten doen door een prof
 

Mario_

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
19 dec 2014
Berichten
20.139
Waarderingsscore
6.695
Punten
113
even met diamantboortje en klaar. Even schuin aanzetten en rustig rechtkomen niet op kloppen zetten.
Dan staat alles goed vast, je wil niet even met een douchewand tegen de vlakte gaan.
 
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan