• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwe versie van het forum

c00kie

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
22 mrt 2006
Berichten
12.110
Waarderingsscore
2.340
Punten
113
Hey,

de afgelopen weken, maanden hebben we hard gewerkt om een nieuw forum te bouwen. Met enige fierheid & trotsheid kan ik zeggen dat alles hier volgens plan is verlopen.

Er moeten nog een paar zaken gebeuren, maar dat houdt ons niet tegen om jullie al gebruik te laten maken van het nieuwe forum. Ook al is er getest op verschillende toestellen, toch kan het dat er nog problemen zijn. Aarzel dan zeker niet om je opmerkingen in dit topic te zetten.

Zaken die je niet moet melden:
1. Het aantal berichten dat iemand geplaatst heeft staat op 0. Dit moet nog goed gezet worden.
2. De "abonnementen" van topics die je volgt moeten nog geïmporteerd worden.

De functies van dit forum zijn een pak uitgebreider dan van het vorige forum, in het begin zal het wat zoeken zijn en zullen er vragen naar boven komen. Ik zal proberen deze zo goed & zo kwaad als het kan hier op te antwoorden ;).

Have fun op het forum,
grtz,
c00kie aka Tom
 
Laatst bewerkt door een moderator:

invis

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
7 jan 2018
Berichten
996
Waarderingsscore
539
Punten
93
Toppie! Kijkt er naar uit. Wow gewoon reageren onder een thread! Dat is al een grote verbetering :-D
 

D I Y

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
12 aug 2013
Berichten
16.038
Waarderingsscore
4.939
Punten
113
mooi, functioneel, snel.
heerlijk
maar het kan wel een handleiding gebruiken bij momenten...

huh... ik kan nog editten nadat er gereageerd is. grappig.
 
Laatst bewerkt:

c00kie

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
22 mrt 2006
Berichten
12.110
Waarderingsscore
2.340
Punten
113
mooi, functioneel, snel.
heerlijk
maar het kan wel een handleiding gebruiken bij momenten...
handleiding zal stelselmatig opgemaakt worden aan de hand van de vragen die zullen gesteld worden... Sowieso... de upgrade is niet alleen technisch maar ook functioneel waar we nu 100-den mogelijkheden extra hebben ;)
 

lukanar

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
27 mrt 2007
Berichten
21.938
Waarderingsscore
6.589
Punten
113
pfff dacht al dat ik opnief moest beginnen na menne delete.
voila men eerste stapke is gezet na 9 keer effe moeten wachten , voor dat ik doorhad dat ik moest opnieuw mijn wachtwoord moest resetten, dan wist ik niet meer welk mail adres ik had gebruikt en dan was er eindelijk ne slimme die zei, wat ik moest doen. Kon het dan ook niet nalaten om na succesvol in te loggen om hem te zeggen dat zijne avatar de mijne was geworden
:cool:?

Ha ? staat er in. dus hoogste boom in en dan omzagen ... gene omgezaagde boom, geen fietske meer.
Zal weer effe duren voor ik het allemaal doorhem
 

janus wago

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
5 dec 2009
Berichten
14.866
Waarderingsscore
2.229
Punten
113
Ziet er goed uit op het eerste gezicht maar mijn avatar is wel erg gehavend nu ?
 

Tomvdw

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
28 jun 2017
Berichten
4.488
Waarderingsscore
3.039
Punten
113
Knap werk! Het vergt een hele hoop testen en werk.
Ik mis momenteel nog de functie om direct naar het bericht te springen sinds mijn laatste bezoek (vroeger het klikken op de datum/uur)
Edit: liggend komt dat wel tevoorschijn op de gsm ?
 

c00kie

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
22 mrt 2006
Berichten
12.110
Waarderingsscore
2.340
Punten
113
Knap werk! Het vergt een hele hoop testen en werk.
thx.
Ik mis momenteel nog de functie om direct naar het bericht te springen sinds mijn laatste bezoek (vroeger het klikken op de datum/uur)
Edit: liggend komt dat wel tevoorschijn op de gsm ?
mobiele versie moet nog wat aan gesleuteld worden. Alle opmerkingen hier omtrent mogen zeker doorgestuurd worden, want we hebben niet op iedere telefoon getest ;).
 

lukanar

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
27 mrt 2007
Berichten
21.938
Waarderingsscore
6.589
Punten
113
mooi, functioneel, snel.
heerlijk
maar het kan wel een handleiding gebruiken bij momenten...
handleiding zal stelselmatig opgemaakt worden aan de hand van de vragen die zullen gesteld worden... Sowieso... de upgrade is niet alleen technisch maar ook functioneel waar we nu 100-den mogelijkheden extra hebben ;)
Ha dat masjeert dus, oke
mmm zou je neit beter al wat op voorhand wat fatsoenlijke handleiden ? Weet niet,maar als ik zo hoor dat niemand kon inloggen van den eerste keer, dat je pas na gepush van brave en begane mensen de chat terug op je 'in constructieblad ' had gezet zodat al die arme bouwforummers die verslaafd zijn aan gezever toch verder konden zeveren
Weet ne se


NOndebegot, je kunt dat bericht dus na reacties nog bewerken !

O spijtig de berichten van andere kan ik niet bewerken . ?
 
Laatst bewerkt:

c00kie

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
22 mrt 2006
Berichten
12.110
Waarderingsscore
2.340
Punten
113
het probleem van aanmelden was een technisch issue dat ondertussen verholpen is. Ik kan er ook nie aan doen dat sommigen nie direct lezen wat ze moeten doen en dan alles op een ander steken hé. feit dat er ondertussen opnieuw leven is in het bouwforum zegt genoeg ...
 

D I Y

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
12 aug 2013
Berichten
16.038
Waarderingsscore
4.939
Punten
113
Had je mij dat niet eerst privé gezegd, ik zou ook nogal gefoeterd hebben op de login die niet werkte. Uiteraard lees je dat niet, zelfs niet in het rood.

Maar wat straffer is: de luk wist dat ook al op voorhand...
 

c00kie

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
22 mrt 2006
Berichten
12.110
Waarderingsscore
2.340
Punten
113
@lukanar wist just van niks... die probeerde aan te melden en 't ging nie... daarom ook dat het aanmeldschermpje aangepast is en die tekst als eerste staat met de link voor wachtwoordreset nu in het rood ;). En die beslissing was al gevallen voor dat de luk der ook nog maar aan dacht...
 

D I Y

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
12 aug 2013
Berichten
16.038
Waarderingsscore
4.939
Punten
113
Ik had het hem gezegd toen hij op de testomgeving wou geraken en daar exact hetzelfde probleem had
 

lukanar

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
27 mrt 2007
Berichten
21.938
Waarderingsscore
6.589
Punten
113
Dat zegde gij, tis omdat ik 254496 keren heb geklikt en dan ff een berichtje heb gestuurd dat je aktie hed genomen.
Alle , ik overdrijf twas maar een keer of 20 dat ik geprobeerd heb om in te loggen en kieken dat ik ben , was dan eindelijk zo ver om op dat daaronder ( nu boven ) is te klikken vraagt hem men email adres toch niet zeker. Schoon he met 4 emailadressen.
Strijk dus maar nog altijd geen fietske.

PS
 

lukanar

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
27 mrt 2007
Berichten
21.938
Waarderingsscore
6.589
Punten
113
EIKES als je zweeft over degene die online zijn dan kun je zien wat die aant doen zen.
 

c00kie

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
22 mrt 2006
Berichten
12.110
Waarderingsscore
2.340
Punten
113
EIKES als je zweeft over degene die online zijn dan kun je zien wat die aant doen zen.
dit kun je uitschakelen.
Ga je naar je profiel door helemaal bovenaan op je naam te klikken:
1603375451107.png

Klik dan op privacy, en dan kun je onderstaande aan / of uitzetten. Persoonlijk vind ik dat iedereen mag weten wanneer ik online ben, maar de huidige activiteit is er idd een beetje over... Maar kun je dus uitschakelen ;).

1603375487659.png
 

D I Y

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
12 aug 2013
Berichten
16.038
Waarderingsscore
4.939
Punten
113
Wel jammer @c00kie dat het niet werkt als je dat afzet...
Tenzij je het van jezelf altijd blijft zien.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Geen antwoord op je vraag? Misschien vind je iets in onderstaande topics.

Onderwerp
Aangemaakt door
Laatste reactie
Reacties
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan