• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

gratis weghalen werkende mazout ketel?

Vraagsteller64

Actief Lid
Lid geworden
2 dec 2020
Berichten
527
Waarderingsscore
44
Punten
28
Hallo,

Kennen jullie toevallig bedrijven dat gratis een mazout ketel willen komen halen? Voor onderdelen of oud ijzer ofzo?

Bedankt
 
Laatst bewerkt:

Caroto

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
27 okt 2019
Berichten
3.668
Waarderingsscore
1.827
Punten
113
Of zet het op tweedehands-site. Ik heb een jaar of 3 geleden iemand gevonden via dit forum die een ketel is komen ophalen.
 

JeroenDf

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
21 jan 2020
Berichten
979
Waarderingsscore
843
Punten
93
Ik heb voor de mazoutketel van mijn verbouwing nog 100 euro gekregen. Heeft misschien 2 dagen op 2e hands gestaan en meerdere kandidaten ervoor.
 

tumkie

Gewaardeerd lid
Lid geworden
9 okt 2007
Berichten
751
Waarderingsscore
458
Punten
63
Ik heb voor de mazoutketel van mijn verbouwing nog 100 euro gekregen. Heeft misschien 2 dagen op 2e hands gestaan en meerdere kandidaten ervoor.
Mag niet meer geplaatst worden als er gas in de straat ligt , is ook van toepassing op 2de hands ketels
Ge kunt hem ook schenken aan de slachtoffers vd overstromingen in de Walen , daar mag het nog geplaatst worden
 

Vraagsteller64

Actief Lid
Lid geworden
2 dec 2020
Berichten
527
Waarderingsscore
44
Punten
28
Ik heb voor de mazoutketel van mijn verbouwing nog 100 euro gekregen. Heeft misschien 2 dagen op 2e hands gestaan en meerdere kandidaten ervoor.
Mag niet meer geplaatst worden als er gas in de straat ligt , is ook van toepassing op 2de hands ketels
Ge kunt hem ook schenken aan de slachtoffers vd overstromingen in de Walen , daar mag het nog geplaatst worden
Goed idee!
Toevallig weet van een organisatie dat zich bezig houdt met het transport enz?
 
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan