• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

gasradiator geeft warmte bij waakvlam stand

berre

Lid
Lid geworden
20 feb 2007
Berichten
470
Waarderingsscore
3
Punten
18
Hallo

Ik ken niet van gasradiatoren vandaar dat ik even hier de vraag stel

Mijn schoonmoeder heeft verschillende gaskachels, er is er echter eentje die meer warmte geeft dan de anderen wanneer die op stand waakvlam staat en ze maakt zich wat zorgen over het verbruik van dat toestel. Ze heeft dit toestel al vrij lang en volgens haar was dit vroeger niet.

Het betreft een Flandria S5000

Er is reeds een technieker geweest die alle gaskachels gecontroleerd heeft (en ok bevonden) echter had ze dit specifiek probleem (?) vergeten vermelden.

Vraag is dus - voor we terug een technieker inschakelen - of dit normaal kan zijn en zo niet, wat een mogelijke oorzaak kan zijn (afregeling, defect, ...)

Alvast bedankt
B
 

m1chaelm

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
24 aug 2010
Berichten
2.377
Waarderingsscore
257
Punten
83
Is er een rechtstreekse verluchting naar buiten in de ruimtes waar de toestellen staan? Zoniet laat je maar een andere technieker komen.
 

Geen antwoord op je vraag? Misschien vind je iets in onderstaande topics.

Onderwerp
Aangemaakt door
Laatste reactie
Reacties
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan