• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

Ervaringen wirlpools Villeroy & Boch

Bermudez

Lid
Lid geworden
12 mrt 2006
Berichten
289
Waarderingsscore
0
Punten
16
Heeft iemand goede en/of slechte ervaringen met wirlpools van Villeroy & Boch ???
 
Lid geworden
28 mrt 2006
Berichten
76
Waarderingsscore
0
Punten
0
Bermudez,



Wij waren ook van plan om een whirlpoolsysteem te nemen. Verschillende installateurs waarmee we gepraat hebben raadden ons dan wel aan om je niet te wassen in bad. Dit zou toch niet zo goed zijn zowel voor de hygiëne als voor de levensduur.

Aangezien er bij ons toch minstens 1, maar waarschijnlijk 2 pagadders gaan komen hebben we er toch vanaf gezien. Die mannekes gaat ge toch wassen in bad.



Afin nie echt een antwoord op uw vraag maar toch iets om rekening mee te houden.



Wij zouden ook gekozen hebben voor een Villeroy & Boch (whisper combipool). Je kan deze baden uittesten in een toonzaal van V&B. Vraag maar aan je installateur. We zouden dan wel geopteerd hebben voor een quaryl bad omdat de bodemjets dan quasi vlak ingebouwd zijn.
 

Bermudez

Lid
Lid geworden
12 mrt 2006
Berichten
289
Waarderingsscore
0
Punten
16
@Tebe,



Bedankt voor de info.

Mijn pagadder is al 11 jaar.

Ik denk ook aan zo'n whisper combipool. Behalve bad komen er ook nog 2 douches, dus ik heb lokaties genoeg om mij te wassen.

Heb jij zo'n combinatie uitgestest ??
 
Lid geworden
28 mrt 2006
Berichten
76
Waarderingsscore
0
Punten
0
We zijn het niet gaan uittesten omdat we ondertussen al beslist hebben om het toch niet te nemen.



greetz
 

karate

Lid
Lid geworden
4 jul 2006
Berichten
809
Waarderingsscore
0
Punten
16
Bermudez wrote:
Heeft iemand goede en/of slechte ervaringen met wirlpools van Villeroy & Boch ???

ik vond systeem niet krachtig genoeg, het oogde wel heel mooi.

was het topmodel van goeie 2 jaar geleden, er kwam toen wel een nieuwer model uit, daar heb ik geen ervaring mee.
 
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan