• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

Ervaringen jacuzzi Duravit?

Lid geworden
10 jul 2021
Berichten
12
Waarderingsscore
1
Punten
3
Goedemorgen,

Ik ben op zoek naar een degelijk indoor broebelbad voor de badkamer. Bij voorkeur met water én lucht systeem voor het broebel- en massage-effect. Ik vroeg me af of hier mensen zijn die ervaring hebben met de Duravit systeembaden op dit vlak? Ze zijn niet goedkoop, maar zijn ze het ook waard? Zijn er andere merken die het bekijken waard zijn?

Alvast dank

Lodenwijk
 

Waldhar

Zeer Actief lid
Lid geworden
4 feb 2021
Berichten
488
Waarderingsscore
177
Punten
43
M'n schoonouders hebben er zo eentje staan.

Het uitkuisen van de jets vraagt & kost enorm veel moeite. Kwestie van alles met de tandenborstel te gaan uitkrabben.
Gaat momenteel zover dat ze, als er ooit nog iemand een bad neemt, ze het water niet meer tot over de jets laten lopen puur om te vermijden dat er zeepresten in de jets zouden gaan.

Verbruik is ook enorm als je de jets wil aanzetten, 150l minimum (anders gaat systeem in error), rond de 200l water voor een gemiddeld bad.

Ze hebben hun een "echte" jaccuzi gezet buiten, daar hebben ze véél meer plezier van.
 
Lid geworden
10 jul 2021
Berichten
12
Waarderingsscore
1
Punten
3
Dank voor je feedback.
Ik had begrepen dat het niet de bedoeling is om badschuim te gebruiken in dit soort baden, net omdat die zich idd in alle openingen nestelt...

groeten
 

Waldhar

Zeer Actief lid
Lid geworden
4 feb 2021
Berichten
488
Waarderingsscore
177
Punten
43
Inderdaad, geen badschuim, anders staat je badkamer na 10 min vol tot aan het plafond
Maar je hebt ook de gewone zepen, shampoo,… die in het bad komen.

nu, dit is maar 1 ervaring, misschien hebben andere mensen er betere ervaring mee
 
Lid geworden
4 jan 2020
Berichten
8
Waarderingsscore
0
Punten
1
Hallo,

Heb je ondertussen eentje gevonden? Wij hebben de duravit Luv massagebad op het oog. Het is een prijzig bubbelbad, maar als er mensen zijn met ervaring, graag wat feedback.

gr
 
Lid geworden
10 jul 2021
Berichten
12
Waarderingsscore
1
Punten
3
Besloten van het toch niet te doen :)
 
Lid geworden
4 jan 2020
Berichten
8
Waarderingsscore
0
Punten
1
Heb je dan iets anders geplaatst of een gewone bad ?
 
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan