• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

douche langs de garage

Lid geworden
11 apr 2006
Berichten
624
Waarderingsscore
0
Punten
0
Dag allen,

Al een aantal mensen hebben me aangeraden een douche te voorzien op de beneden verdieping kort bij de garage. Deze zou handig zijn om snel een douche te nemen als je zelf of je kinderen vuil uit de tuin binnenkomen.
Wie heeft er zo een bijkomende douche geïnstalleerd? En wordt die effectief gebruikt of toch niet?

Mvg,
Gert
 

MR

Zeer Actief lid
Lid geworden
8 mei 2006
Berichten
2.812
Waarderingsscore
0
Punten
36
Wij hebben dit thuis, een douche in de garage en wij douchen ons eigenlijk altijd daar, het bad op de bovenste verdieping wordt eigenlijk nooit meer gebruikt.



Zelfs in de winter als het in de garage maar een goeie 10 graden meer is :) (douche staat wel naast de chauffageketel)
 
Lid geworden
5 jul 2006
Berichten
93
Waarderingsscore
0
Punten
0
Bij mijn ouders hadden we een gemetste douche in de garage. Superhandig als je in de tuin hebt gewerkt of een ander vuil werkje hebt opgeknapt. Ook handig als er iemand vroeg opstaat en wil douchen zonder de rest van het gezin wakker te maken... in de zomer is het ook lekker fris om in de garage te douchen.

Nu wij bouwen hebben ook wij een douche in de garage voorzien. Een goeie keuze: ik zou niet twijfelen!
 
Lid geworden
13 mrt 2006
Berichten
665
Waarderingsscore
0
Punten
0
Als fervent mountainbiker heb ik bij onze plannen steeds aangedrongen op een douche in onze berging (toegang langs achter) om huwelijksproblemen te vermijden :lol: :lol: :lol:
 
Lid geworden
19 apr 2006
Berichten
333
Waarderingsscore
0
Punten
0
pIcAsSo! wrote:
Als fervent mountainbiker



Ha collega ! Ik heb zelfs een speciale 'hobbyruimte' voorzien naast de garage om aan m'n fietsen te sleutelen. En een afspuithoek, en een uitgietbak om m'n moderige overschoenen en schoenen te poetsen.



www.muddybuddies.be



Fulaks
 
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan